Drive M7 Racing Team Puas Hati Ujian di Sepang

PASUKAN Yang baru dilancarkan DRIVE M7 SIC Racing Team selesai program ujian 7 hari mereka berasa yakin untuk 2015 musim Moto3 ™ itu.
Pasukan dan pelumba gembira dengan kerja yang dilakukan sejak minggu lalu, Zulfahmi Khairuddin dan Jakub Kornfeil memberi tumpuan kepada mencari persediaan asas yang baik pada jentera KTM Moto3 ™ baru mereka. Pasukan itu kini akan kembali ke Eropah di mana mereka akan bersedia untuk ujian akhir di Jerez.

Johan Stigefelt - Pengurus Pasukan
"Ini adalah hari terakhir kami di sini di Sepang dan kami telah mempunyai keadaan yang baik sekali lagi. Kami masih mempunyai beberapa perkara yang kita mahu mencuba tetapi hari ini pada asasnya segala-galanya kami telah lakukan.. Jakub bertambah baik lagi masa yang  dicatatkannya, yang kami sangat gembira. Catatan masa dia telah berjalan dengan sangat baik. Dia berasa yakin dan gembira dengan perasaan yang dia ada pada motosikal itu.
Sama dengan Fahmi kami cuba beberapa perkara dengan beliau set-up dan beliau juga bertambah baik masa catatannya. Dia banyak yang lebih selesa dengan jentera dan dia berkata dia sudah bersedia untuk Jerez. Saya fikir keseluruhan pasukan disediakan sekarang dan berasa positif tentang ujian akhir. Sudah tentu ia adalah satu landasan yang betul dengan keadaan yang berbeza untuk di sini tetapi saya rasa kita telah membuat titik yang baik untuk kedua-dua motosikal yang boleh kita ambil dengan kita Jerez. Sekali lagi saya ingin mengucapkan terima kasih Litar Antarabangsa Sepang [SIC] dan semua penaja dan rakan-rakan yang menyokong kami. Ia adalah sesuatu yang sangat positif tiga minggu bagi kami di sini dan kita tidak boleh menunggu untuk ujian seterusnya dan musim untuk memulakan. "

# 63 Zulfahmi Khairuddin
"Saya gembira untuk mempunyai satu lagi peluang untuk menunggang motorsikal saya sekali lagi hari ini. Kami dapat meningkatkan set-up lebih dan ia berasa benar-benar baik. Kami segera apabila kita masukkan ke dalam tayar baru dan lebih cepat daripada hari ujian kami sebelum ini. Saya fikir kini kami bersedia untuk pergi ke Jerez; kita mempunyai asas yang baik set-up dan saya rasa yakin pada motorsikal. Saya berasa positif dan saya berharap untuk menuju ke Sepanyol untuk melihat apa lagi yang kita boleh mencapai dalam ujian akhir. Saya mempunyai krew yang baik di sekeliling saya dan saya perlu berterima kasih kepada mereka atas kerja keras mereka sejak beberapa minggu lalu. Kami telah datang jauh sejak hari pertama dan saya amat gembira dengan keadaan ini. "

# 84 Jakub Kornfeil
"Sepanjang ujian ini kita telah bekerja keras dan telah mencapai kejayaan yang memberangsangkan. Hari ini hanya hari untuk pemeriksaan akhir dan memastikan semuanya OK dengan set-up kami. Kami hanya menunggang dan membuat beberapa pusingan tetapi kemudian kita mempunyai idea dan jadi kami cuba tetapan lain dengan bahagian belakang motorsikal. Ini membantu untuk meningkatkan lagi KTM saya, jadi saya diminta untuk mencubanya dengan tayar baru untuk melihat jika saya boleh membuat beberapa pusingan pantas. Saya akhirnya melakukan masa terpantas saya setakat ini, yang sangat baik. Kami tidak menjangka ini kerana hari ujian terakhir ini bukanlah hari untuk membuat masa pusingan yang sempurna, tetapi kita lakukan. Saya sangat gembira tentang perkara ini dan saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada mekanik saya dan terutamanya Crew saya Ketua yang mempunyai idea ini dan menubuhkan jentera saya dengan baik. Akhir sekali saya lakukan masa pusingan terbaik ini dan masih hanya menggunakan tayar sederhana, jadi ini bermakna dengan tayar lembut kita boleh pergi lebih cepat. Ia hebat untuk menyelesaikan seperti ini; kita gembira, semua orang tersenyum dan perasaan positif mengenai ujian seterusnya di Jerez. Saya percaya kita mempunyai basikal yang sangat baik dan peluang yang baik untuk membuat keputusan yang hebat. "
Share on Google Plus

About Nobody

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan

Follow Us on Facebook